Legend OT

Legend Enthusiast and OT Forum
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Mike Diaz

Go down 
AuthorMessage
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 7:08 pm



That is all. So yeah buddy enjoy me not being there, sucks tho I might buy your wife with the money I stole, or come see you for a 3.5 swap. Hmm either way look at her GO!

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
Admin
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 95
Age : 31
Location : New York
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 7:15 pm

EPIC WIN!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://acura-legend.forumotion.com
ninous26
Up and Cumming
Up and Cumming


Male
Number of posts : 66
Age : 29
Location : In your mom
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 7:24 pm

LOL.. man, I actually feel sorry for him. Back in the day I said some pretty fucked up shit to him about his wife.. just cause I got banned lmao.
Back to top Go down
View user profile
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 7:26 pm

well im not doing this cause he banned me, im doing it cause i can and wtf they already banned me for no real reason so hey i never will see them again lol

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
ninous26
Up and Cumming
Up and Cumming


Male
Number of posts : 66
Age : 29
Location : In your mom
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 7:30 pm

and epic win is if someone got into mike diaz's account and banned every member from a-l.com including himself. Then un ban me and greek and make us admins..LMFAO! that would be absolutley amazing.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 95
Age : 31
Location : New York
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 8:23 pm

Who brings a camera in the shower...?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://acura-legend.forumotion.com
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 9:21 pm

LOL diaz joined then quit haha

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 9:24 pm

come on mike stick around, i thought this was always a funny pic but since "the world wide web" censors everything over there on this side of the pod it was allowed.

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
Mike Dia
Guest



PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 9:26 pm

That's funny, I'm getting my duck sick, and you're acting like a bitch on the internet. Come see me some time.

Maybe I can teach you some game so you can pick up something better than what you got.
Back to top Go down
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 9:31 pm

uh mike i think ur taking what i said the wrong way, i was giving props i just found it funny cause its just u and its funny to me.

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
ninous26
Up and Cumming
Up and Cumming


Male
Number of posts : 66
Age : 29
Location : In your mom
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 10:15 pm

Mike diaz... GTFO
Back to top Go down
View user profile
Mike Dia
Guest



PostSubject: Re: Mike Diaz   Sat Nov 24, 2007 11:23 pm

Ninous is such a little girl.
Back to top Go down
ninous26
Up and Cumming
Up and Cumming


Male
Number of posts : 66
Age : 29
Location : In your mom
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Nov 25, 2007 2:15 am

lmao! I'm actually laughing out loud and my roomates are asking me whats so funny. Is that all you've got mike?
Back to top Go down
View user profile
Admin
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 95
Age : 31
Location : New York
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Nov 25, 2007 3:29 am

Mike Diaz is here.

IM SO FUCKING HAPPY!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://acura-legend.forumotion.com
Mike Diaz
Noob
Noob


Male
Number of posts : 1
Age : 40
Location : taking cameras in the showerr
Registration date : 2007-11-24

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Nov 25, 2007 11:49 am

ninous26 wrote:
lmao! I'm actually laughing out loud and my roomates are asking me
whats so funny. Is that all you've got mike?

So, I get my dick sucked, and you're laughing like a faggot? Next thing you know, you'll be asking for cock pics.
Back to top Go down
View user profile
ninous26
Up and Cumming
Up and Cumming


Male
Number of posts : 66
Age : 29
Location : In your mom
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Nov 25, 2007 2:17 pm

You need some reading comprehension skills.. Its pretty obvious in greeks post that its YOUR WIFE sucking cock.. not you getting your dick sucked.. and no one wants to see your stub.. so stfu.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 95
Age : 31
Location : New York
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Nov 25, 2007 5:46 pm

Again I ask, CAMERA IN THE SHOWER!?!

WHO DOES THAT?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://acura-legend.forumotion.com
Bill4458
Noob
Noob


Male
Number of posts : 6
Age : 28
Location : UNKNOWN
Registration date : 2007-11-24

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Tue Nov 27, 2007 2:24 am

haha dont act like you wouldnt do the same, besides u fucked a retarted girl HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Back to top Go down
View user profile
Admin
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 95
Age : 31
Location : New York
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Tue Nov 27, 2007 2:51 am

Bill you cunt, read the other thread. It was a sick joke.

Diaf.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://acura-legend.forumotion.com
Bill4458
Noob
Noob


Male
Number of posts : 6
Age : 28
Location : UNKNOWN
Registration date : 2007-11-24

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Mon Feb 04, 2008 7:24 pm

bump for funnyness
Back to top Go down
View user profile
drewLegend
Noob
Noob
avatar

Male
Number of posts : 7
Age : 29
Location : atlanta
Registration date : 2008-02-07

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Thu Feb 07, 2008 2:30 am

LOL
Back to top Go down
View user profile
GreekPower
Administrator
Administrator
avatar

Male
Number of posts : 162
Age : 31
Location : Pittsburgh, PA
Registration date : 2007-11-23

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Sun Feb 10, 2008 10:52 pm

drew this is for you!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACURA-LEGEND-V6-ENGINE-AUTO-TRANSMISSION-REPO_W0QQitemZ200199326662QQcmdZViewItem?hash=item200199326662

I noticed the sag like breats and unsatisfied mouth....

DIAZ'S WIFE!


lol

_________________
-GreekPower
Back to top Go down
View user profile http://www.3si.org/forum
IIIIMMMMCCCAAARRRRGGGOOOO
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 7
Age : 31
Location : admins house
Registration date : 2008-02-12

Character sheet
Members Info:

PostSubject: Re: Mike Diaz   Tue Feb 12, 2008 3:55 pm

haha pwnd...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Mike Diaz   

Back to top Go down
 
Mike Diaz
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Is Mike Clark the 1st RZRXP owner on the site?
» Mike Schmidt - former Metro All-Star
» Mike Fisher, PP QB?
» 2010 Farmington "Mike Lee" Holiday Basketball Bash
» Mike Van Ryn retires; joins Niagara (OHL)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legend OT :: Off Topic :: General Lounge-
Jump to: